Friday, August 7, 2009

biarlah kita ni beraksi Rasa Macam Tuhan

Ini lah blog pertama aku dan team aku yang bernama Rasa Macam Tuhan.. wakakakka

Selaku ketua kepada team yang hebat ini... aku ingin memperkenalkan rakan rakan saya semua ni yang beraksi Rasa Macam Tuhan~
dan kita boleh tengok ni.. ini la ketua n handsome dan berkebolehan yang bernama [RMT]-Jin


Yang kedua ni.. Timbalan ketua kita... Size besarnya berjaya menjadikan dirinya sebagai timbalan kita... aku ingin memperkenalkan [RMT]-ChuChu-, badan yang comelnya selalu menjadi topik hangat kita^^ hero kesukaannya ialah Alchemist..kerana dia suka "xxx" >.<

Timbalan ke-2 ni bermain peranan penting dalam team kita.. [RMT]-pupiang- yang dikenali sebagai ahmad dan 'laladui' kumpulan... aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada ATOS 1716nya itu..



Berikut ini la anak anak buah aku yang amat disayangi sekali lagi..

ini anak buah kesayangan aku... kenapa? kerana dia suka membeli mata, ayam, burung, habuk, dan meka... aligato [RMT]-mw-



Yang ini pulak.. anak buah saya yang paling comel sekali... nampak tak mukanya yang garang tu... nampak garang rasa comel^^ [RMT]-IdiotSx- merupakan ahli kumpulan lama yang pernah menyadangi tmepat ke-3 di glx...



wakao!! sw!! ahli ini memang tak boleh pergi punya (tbp) lar.. [RMT]-sw- sering beraksi sohai dalam permainan..



Fifufi~ anak buahku ni dah graduate ni... die juga merupakan anak buah lama yang saja mahir dalam hero bernama ES.. maksydnya... dia tu memang noob la wakakaak... [RMT]-fefe- telah menamatkan diplomanya di KTAR dan sekarang ni fefe sedang menuntut di UTAR kampar.. senyuman yang tidak berudahnya menjadikannya seorang ombakan dalam cinta... xD




saya / pemain rasa macam tuhan / berikrar/ akan menumpukan / seluruh tenaga dan usaha kami / untuk mencapai / kejayaan yang cemerlang / dalam bidang permainan / dota dan TD.

Untuk mencapai matlamat tersebut / kami sentiasa berusaha / berdoa kepada Tuhan / dan memohon restu / daripada ibu bapa / penjaga serta guru.

Kami berjanji / akan sentiasa bertanggungjawab / sebagai seorang pemain / dengan mematuhi peraturan dota / demi menjaga / nama baik diri / ketua /pasukan / negeri dan negara.

Kami sentiasa mendukung / dan mengamalkan rukun RMT / berdasarkan prinsip-prinsip/ yang berikut;

Kepercayaan kepada ketua,

kesetiaan kepada pasukan

RMT Perlembagaan,

Kedaulatan peraturan dota,

Kesopanan dan Kesusilaan. Daripada , [RMT]-okang-



Wow..!! yang tertidur ini merupakan pilot kepada kumpulan kita... Skill memandu kapal terbang dia tu sangat imba&kiat... [RMT]-Fjw- merupakan ahli yang penting kerana kalau Axe telah "ibannedkan" maka.. dia tidak dapat beraksi macam tuhan dan akibatkan kekalahan kumpulan..

*fjw stands for "fei ji wang"






Dengan banggaku.. aku inigin merperkenalkan ahli kumpulan terakhir.. [RMT]-pj- muka dan kelakuan yang sohainya itu selalu mengetawakan kumpulan.. Makanan kesayangannya ialah doubleplate+teh ais! ^^


*pj stands for "palia jian"


1 comment: